Brev:
Mad og rytme - 3 mdr.
6. oktober 2005
Alder:
3 mdr.
Mad og rytme - 3 mdr.
Hej Helen
For ca. en ugen siden skrev jeg til dig om min søn som ikke ville spise mere end 140 til 200 ml erstatning i døgnet og du rådede mig til evt. at blive indlagt, så han kunne lære at spise og finde en rytme. Jeg kontaktede egen læge inden weekenden og lægevagten i weekenden og fik svaret hvis han ellers er vågen og smiler så kommer det nok snart.
Sebastian er begyndt at spise mere og få nu mellem 3 og 400 ml profylak i døgnet. Men måltiderne er et stort ståhej, hvor Sebastian vil men ikke vil og hvor han super sluger og kløjs i maden i ca. fem minutter hvorefter han ikke gider mere.
Tilbyder vi ham igen efter bøvsning, bleskift eller leg bliver han helt hysterisk og kan skrige utrøsteligt i op til 20 min.
Skal vi bare acceptere at han ikke spiser mere?
Vores dag er meget rodende og der er slet ingen rytme, hvad vil være en god rytme for en lille mand som ham.
Med Venlig hilsen
Stine